Joga pre pokročilých

Joga pre pokročilých

Cvičenia vhodné pre ľudí, ktorí majú dobrú telesnú kondíciu pripravenú na zvládnutie ďalšieho stupňa zostavy ásan a pránajámy 3.dielu. V predchádzajúcich dieloch sa nám rozvinul cit pre uvoľnenie a zvýšili sme pohyblivosť chrbtice, začali sme vnímať svoje telo, v súlade s dychom vydržať v pozícii a cvičiť s koncentráciou. Tretí diel stavia na všetkých predchádzajúcich cvičeniach. Tento diel je zameraný nielen na fyzické zdravie, ale aj prebudenie síl v nás, ktoré sú pre nás významné. Pomaly sa dostávame k ásanam v ktorých dlhšie zotrváme nehybne a tak vieme lepšie pozorovať svoje telo, zosúladenie dychu s pohybom. Naučí nás hlbšie sa uvoľniť v ásanách, čo nám pomôže aplikovať tento vzorec aj do každodenného života a s ním spojené rôzne situácie.

Trvanie: 90 minút

Možné kontraindikácie pre cvičenie jogy.

Prehliadaním našej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies.
Viac informácii o cookies.
SÚHLASÍM