Joga

Joga

„ Niet neba, ani pekla – oboje sú len v tvojom srdci. Tvoje vlastné myšlienky ti môžu priniesť nebeskú blaženosť a zároveň pekelné muky “ Paramhansa Swámi Mahéšvarananda

Stále častejšou príčinou vzniku chronických chorôb pohybového aparátu je v dnešnom civilizovanom svete nedostatok pohybu. Pravidelné cvičenie prináša znovunadobudnutie svalovej rovnováhy, zlepšenie správneho držania tela a pohybov, prekrvenie všetkých častí tela, zlepšenie cirkulácie krvného obehu, metabolizmu a celkovej životnej energie. Zaťaženie, stuhnutie chrbtice, nesprávne pohybové návyky, nesprávne držanie tela bývajú najčastejšími príčinami bolesti chrbta. Dôležitú ochranu našej chrbtice a kĺbov tvoria silné a pružné svaly, preto je dôležité pravidelné cvičenie.

Cvičí sa podľa systému Joga v dennom živote, autor Paramhans svámí Mahéšvaránanda. Kurzy sú navrhnuté na 5-mesačný cyklus, majú ucelenú náplň a vedú ašpiranta od jednoduchých pozícií k tým najzložitejším, podľa telesnej kondície a vlastných ambícií. Pri cvičení jogy sa kladie dôraz na pozorovanie tela, na súlad pohybu, dychu a vnímanie účinkov pozície. Pri nenaplnenej kapacite je možné prísť aj na jednorazový vstup.

Najbližšie individuálne hodiny

Na jogu prosíme ctených návštevníkov o prinesenie si vlastných uterákov, práve ako jedno z opatrení pred COVID-19. 

Joga v dennom živote môže priaznivo vplývať na všetky alebo určité oblasti vášho zdravia >>

Prehliadaním našej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies.
Viac informácii o cookies.
SÚHLASÍM